به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر عضو هیئت مدیره و معاون ناوگان راه آهن در دیدار با همکاران ادارات کل ستادی برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری، خط و سازه های فنی، واگنها، ارتباط و علائم الکتریکی، سیر و حرکت، بازرگانی داخلی، مرکز آموزش های تخصصی ریلی، ذیحسابی طرحهای عمرانی و دفتر مهندسی و نظارت ناوگان از تلاشها و مجاهدتهای مسئولانه آنان، بهویژه در شرایط حساس دوران جنگ رمضان و ایام پیک نوروزی ۱۴۰۵، قدردانی کرد
ضیایی مهر در این دیدارها، ضمن خدا قوت به همکاران، بر نقش کلیدی همکاران در ارتقای بهرهوری، استمرار فعالیتها و خدمات رسانی منظم و بی وقفه به مردم تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت استمرار فعالیتهای حیاتی راهآهن در مقطع حساس کنونی، پایداری چرخه خدمات ریلی را نتیجه همدلی و مسئولیتپذیری همکاران در تمام بخشهای عملیاتی و ستادی و مناطق راه اهن دانست.